Den nya låten!

Jag har listat de olika låtarna till IK oskarshamn tidigare. För bara några dagar sedan presenterade 0491-podden en ny låt, vilket jag skrev lite om också.

Äntligen har jag fått händerna på den nya låten. Hade hoppats på att lägga upp låten här, i MP3 format. Men efter mycket tekniskt strul valde jag att slänga upp den som en film, då det går mycket smidigare.
Så här är den nya låten i sin helhet!
Särskilt tack till Marcus Eriksson, som gjort låten, skickat mig ljudfilen, och låtit mig ladda upp den på "tuben"!



* * * * *

J20 har drabbats av ett avbräck. Det är nykomlingen Marcus Von der Geest som skadat sig. Det handlar om en så kallad "upper body injury", och Marcus kan bli borta en längre tid...
Marcus ska röntgas i veckan, därefter vet vi mer om hur länge han kan bli borta.

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Peter

Bedrövlig hockeylåt!

2012-08-08 @ 10:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: