Protokoll BFS årsmöte och ny IKO-låt!

Nu börjar lagen i serien att glida ut på isen. Detsamma gäller snart för IK Oskarshamn.
På torsdag är det officiell ispremiär (2/8)!
Det närmar sig! Äntligen!

* * * * *

Protokollet från Blue Front Supports årsmöte finns nu ute. Det kan ni läsa HÄR!

* * * * *

För lite sedan samlade jag musiken som gjorts till IK Oskarshamn. Både äldre och nytt.
Inlägget kan ni läsa HÄR!
Nu har det spelats in en låt till!
Det är 0491-podden som uppmärksammat detta.
Låten finns att höras på deras senaste sändning, som ni hittar HÄR! (låten kommer ca 53 min in i sändningen).
Jag har inte hört låten så många gånger ännu (hoppas man snart kan hitta den på tuben eller i mp3-format någon stans!), men låten låter helt klart spännande.
Podden snackar om att det är "den nya introlåten".
Något sådant intro låter spännande, och unikt för Oskarshamn. Dock tror jag Oskarshamnarna behöver höra låten en hel del, innan man tar den som intro... för en sådan lugn låt, den skall alla sjunga med i, och det tar ett tag innan alla lär sig texten, och vågar sjunga med i den.
Sedan har vi ett problem till. Man hör ju inte vad som spelas i Arena Oskarshamn. Och att skapa sing a long till musik som inte hörs - det kommer inte låta bra...
ge Oskarshamnarna något år med låten flitigt spelandes, fixa ljudet. Sedan säger jag KÖR!

/Räkan


Kommentarer
Postat av: KP

''På tisdag är det officiell ispremiär (2/8)!''

Torsdag ska det nog vara va ;)

2012-07-31 @ 02:11:56
Postat av: Anonym

2/8 är på torsdag?? Vilken dag är det? Tis elr tors?

2012-07-31 @ 02:20:32
Postat av: Anonym

2/8 är på torsdag? Vilken dag är det? Tis elr tors?

2012-07-31 @ 02:22:13
Postat av: Classes Lilla Blogg

vilken extremt häftig blogg du har, jag vill bara säga det att detta måste vara den bästa bloggen jag sett vad gäller flera aspekter, jag hoppas du förstår vilken underbar blogg du har....allt är så samspelt på bloggen...designen, inläggen mm....jag är riktigt imponerad....jag upptäckte din blogg av en vän på facebook, hoppas du gillar min blogg på facbook också, då syns du där så fler av mina vänner får syn på dig,dom är väldigt bloggintresserade.

https://www.facebook.com/pages/Classes-lilla-blogg/143702972315095

2012-07-31 @ 07:32:52
URL: http://classeslillablogg.wordpress.com
Postat av: Räkan

Självklart är det på TORSDAG som den officiella ispremiären är.

Blev fel. Skyller på semesterperioden, då man blir lite veckovill :)

Ändrat i blogginlägget nu!

2012-07-31 @ 08:41:25
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: