Cupinformation och ny junior...

Den 17-18 augusti är det cup i Kallinge.
 
För en månad sedan skrev jag att jag pratat med Kallinge/Ronnebys sportchef Micke Johansson, angående campingmöjlighet och andra boenden.
Då sa han att det skulle erbjudas "KRIF-hotell" för 495 kr natten...
Inget mer ute om detta ännu.
 
För Kallinge Ronneby har nu gått ut med information om cupen och boende mm.
Hotellboendet i Kallinge kommer information om senare.
Annars hänvisas man till Ronneby Brunn. Priser från 945-995kr. Ronneby Brunn ligger nära, men tänk på att någon bör kunna köra till matcherna om ni tänker bo där.
 
Personligen har jag frågat flera gånger om camping i anslutning till ishallen.
Detta finns inte med i planerna nu, såvida det inte trillar in mycket efterfrågningar kring detta!
Så ni som önskar detsamma som jag, ring 0457-24220 (kansli), eller maila [email protected].
 
Utanför Kockumshallen kommer det att finnas mattält, med öl- och vinrättigheter.
 
All information, gällande biljettpriser mm hittar ni med ett klick HÄR!
 
* * * * *
 
IK Oskarshamn j18 har gjort klart med ytterligare en junior. Han, liksom senaste förvärvet är ursprungligen från Valdemarsvik, och har spelat senast i Vita Hästen j18.
Spelaren jag skriver om är backen Kim Kjellgren.
 
/Räkan

Kommentarer
Postat av: Tesla battery cars

IKO blir starka!

http://www.youtube.com/watch?v=1oweUN8cmZI

2013-06-29 @ 21:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: