Cupen i Kallinge...

Den 17/8 och den 18/8 spelas det som bekant en cup i Kallinge.
 
Personligen har jag nu sjukt stor hockeyabstinens, så jag har hört mig för lite mer kring den cupen.
Personligen skulle jag tycka det vore kul att åka dit ett gäng, slå upp lite tält, och kanske festa och/eller hitta på lite events på kvällarna med de andra lagens supportrar.
 
Jag har därför kontaktat Kallinge/Ronneby i frågan, och fått svaret av Micke Johansson (sportchef i KRIF), att någon camping ej är inplanerad - ännu.
Däremot vet de redan nu att de kommer erbjuda "KRIF-hotell". De kommer ha 41 dubbelrum att hyra ut för 495kr natten.
 
Men personligen hoppas jag på en tillfällig camping nära hallen. Öltält mm vore bara ett stort extra plus.
Hoppas ni övriga supportrar, både ni från Oskarshamn, men även Karlskrona, Malmö och Kallinge vill göra detta till ett "supportrarnas träningsläger"!
 
Jag återkommer om jag hör något nytt från KRIF, eller liknande kring detta.
 
Nu har jag klippt till pucken, hoppas några är reda att ta mot passet, och göra detta till en trevlig sommarhelg.
 
Sist men inte minst, påminner om de klara träningsmatcherna, för det är ju en match innan den nämnda cupen också...
 
EDIT: IKO börjar möta KHK i Kallinge, och inte KRIF som det först var sagt...
 
14/8: IKO vs Rögle
17/8: IKO vs Karlskrona (cup, spelas i Kallinge)
18/8: Malmö eller Kallinge/Ronneby vs IKO (cup, spelas i kallinge)
 
/Räkan

Kommentarer
Postat av: T

Kan säga att vi i BFS redan jobbar för en resa och ett upplägg dit. Vi får se vart det slutar.

2013-05-23 @ 07:26:35
Postat av: TK

Förresten så går inte matcherna som du skrivit.
IKO möter KHK i semifinalen på lördag (tidiga matchen)

2013-05-23 @ 07:54:33
Postat av: Räkan

Såg att matcherna var ändrade. Editerar när jag är hemma från jobbet!

2013-05-23 @ 09:09:31
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se
Postat av: Ivandrad till komunen

Vad händer i målvaktsfrågan? Det bra som sportchefen försöker bygga, förtjänar en riktigt bra målvakt. Nästan kapitalförstöring annars.

http://www.youtube.com/watch?v=Vj3iO4P5JmM&list=FLG2iHbyBHyLeQLmnuTG1Tfg&index=2

2013-05-23 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: