Valdix!!

Många har undrat om hur det blir med Valdix. Även jag.
Valdix har tränat med IKO:s juniorer under försäsongen.
 
I natt gick Valdix agent ut med att Valdix har jobb i HockeyAllsvenskan, då han signerat nytt kontrakt, resten av säsongen.
 
Försökte nå Roger Jönsson i frågan, som inte ville kommentera.
Men har hört mig runt illa kvickt. Har inte fått något alls bekräftat. En källa hävdar KHK, men den källan är ny...
En annan källa hävdar Asplöven, men en motsägelsekälla hävdar att Valdix inte vill norrut....
Västerås visade ett intresse, men skall aldrig gett anbud vad jag förstått...
 
Så fick jag tag på en källa... som har viss insyn. Källan är ny, men jag känner hen, och litar på denna.
Valdix ska ha skrivit 1 år med IK Oskarshamn!
 
Uppgifterna är sjukt oklara, inget bekräftat, men källan jag har vågar jag lita på. Är bara därifrån jag fått det, och har inte kunnat kontrollera uppgifterna ännu.
Men skriver det då det inte låter osannolikt.
Men ta uppgifterna med en nypa salt. Ny källa och inte dubbelkollade uppgifter.
 
Söndag eller måndag vet vi alla helt säkert, men IKO ska vara en lågoddsare.
 
/Räkan

Kommentarer
Postat av: Glad snubbe

Fan så gutt! Hoppas verkligen att det blir IKO för Valdix :)

2013-09-07 @ 23:31:43
Postat av: Mexicala

Intressant. När kan besked komma?

2013-09-07 @ 23:32:36
Postat av: Räkan

Nu börjar källorna svara. Känns än mer klar för IKO nu!!!

2013-09-07 @ 23:43:39
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: