Valdix igen!!!

Ja, bloggen/jag har somnat några dagar här å där i sommar. Nu kompenserar jag det med att återigen briljera i silly season den här säsongen!! ;)
 
För bara 30 min sedan skrev jag att Valdix troligen var påväg in i IKO.
Nu är uppgifterna bekräftade. Valdix ska ha skrivit på ett kontrakt på 1 år med IK Oskarshamn!
Men det kan dröja till måndag innan IK Oskarshamn går ut med uppgifterna, då det skall vara någon liten praktisk detalj kvar att lösa, men bläcket ska finnas på papper nu!
 
Kvällen har varit berg- och dalbana. Först fick jag mail om att det var KHK han var klar för. Sedan smällde det till, 7 olika mail på mindre än 4 minuter från Södertälje, som sa han skulle dit.
Men Min första källa hade rätt. För nu har jag fått det bekräftat från 2 olika håll inom IKO, att IKO har kontrakterat Valdix.
Nu vågar jag säga att det är klart!!
 
Valdix är en sjukt viktig defensiv forward. Otroligt viktig för laget och för konkurransen.
Frågan är, då Valdix nu fått kontrakt för hela säsongen, blir Lidhammar borta längre än planerat?! Olika speltyper, men ändå så lika på något sätt...
 
Hur eller hur, nu säger jag det offentligt. Grattis till nytt kontrakt Valdix!
 
Uppgifterna är ej bekräftade av Jönsson eller agent, men kommer från säkert håll.
 
/Räkan

Kommentarer
Postat av: Anonym

känns som att Djerf eller Sylvegård ryker då?
eller om någon annan skickas iväg..
va tror ni ?

2013-09-08 @ 08:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: