Han är den nya backen!!

Ja, jag bombar bloggen nu, med täta inlägg.
För bara några minuter sedan skrev jag att en ny back är klar. Svensk back med meriter från SHL.
 
Droppade några namn då. Ett av dem ska det vara.
Fredrik Styrman kommer att presenteras som klar under torsdagen!
 
Efter jag skrivit mitt inlägg fick jag in många tips om Björn Karlsson i Växjö, började rota i det.
Lät som ett klart sannolikt namn.
Då dök Styrman upp igen.
Denna Styrman som har en i sin närhet som förnekade en flytt till Oskarshamn bara 30 min tidigare...
Men nu har jag fått det bekräftat av en annan källa. Det ÄR Styrman.
 
Ung, meriterad och lovande back!
 
/Räkan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: