1 träningsmatch till och semester

IK Oskarshamn har ej gått ut med det i skrivande stund, men det är ytterligare en träningsmatch inbokad.
Det är den 6/9, mot Mörrum, i Arena Oskarshamn.
Jag vet inte så mycket om själva upplägget ännu, men det är en träningsmatch som ska skilja sig från de andra.
Det är en match där bland annat boxplay och powerplay ska tränas.
 
Förra säsongen var verkligen powerplay och boxplay det som inte fungerade i IK Oskarshamn, smart att avsluta träningsmatchandet med en specialmatch där fokus ska ligga på detta.
Mer om upplägget kring detta när jag vet mer, eller IKO själva går ut med matchen.
 
* * * * *
 
Nu kommer nog bloggen bli vilande några dagar igen. Jag, fru och barn tar nämligen semester, tänkte vila upp oss inför hockeysäsongen i Turkiet.
Lämnar dator hemma, men skulle någon härlig nyhet dyka ner, KAN det hända att jag söker upp en dator där, för eventuellt blogginlägg.
Därför kommer jag ej kunna rapportera från/om första isträningen den 5/8 eller den roliga spelarpresentationen den 7/8.
Hoppas därför att NI besöker dem, och rapporterar till mig istället! ;)
 
/Räkan

Kommentarer
Postat av: Publiktryck

Vad kan göras för att få hela publiken att låta mer den här säsongen? Klacken gör det redan bra, det gäller att få igång hela hallen. Då vinner IKO många sköna extra poäng i år!

2013-08-06 @ 10:55:43
Postat av: Intresserad

Sänds spelarpresentationen någonstans live på nätet? Tror IKO skulle tjäna på det. Många som har flyttat ut från Oskarshamn. Vi vill behålla intresset och bli medlemmar i föreningen! Starka känslor för Oskarshamn och IKO finns ute i landet.

KÄMPA IKO!

2013-08-07 @ 18:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: