Inför: IKO vs TAIF

Nu är det dax. Tingsryd på hemmaplan. Fredagsmatch.
Tingsryds supporterbuss är inställd, då det endast var 10(!) anmälda till den, men det kommer rulla 2 minibussar och några bilar från Tingsryd...
Hoppas därför hemmaklacken är med på noterna, och inte låter bönderna från skogen få bröla i vår hemmaborg!
 
Oskarshamn har öppnat säsongen starkt, nu är det upp till bevis att man kan ta 3 poäng av lagen i botten, och att ta 3 poäng på hemmaplan!
 
Tingsryd fick in målvakten Fasth, och började klättra i tabellen, men de senaste omgångarna har de börjat tappa poäng...
Men TAIF har numera 2 NHL-spelare, då även Santorelli anslutit till laget...
 
Tror på en tät tillställning. Har en känsla av att TAIF kommer spela försiktigt, och deffensivt. Och med tanke på alla målen som ramlade in i Haparanda, tror jag även IKO kommer spela försiktigare...
 
Hoppas nu hallen fylls, och våra krigare sjungs fram till en ny vinst.
Jag jobbar tyvärr länge, och missar matchen på plats, men köper självklart sändningen på hockeyallsvenskan.se istället.
Men bra är väll det, då jag ännu inte sett en hemmavinst den här säsongen på plats!
Nu när jobbet håller mig hemma, DÅ ska väll IKO vinna på hemmaplan igen?!
 
Jag tror IKO vinner matchen med 3-1.
 
Matchen startar 19:00, men observera, medlemspuben öppnar redan kl 16:00!!
 
/Räkan

Kommentarer
Postat av: MS

Intervju med Söderström på Tingsrydssida
http://taifbloggen.se/2012/10/taifbloggen-intervju-med-fredrik-soderstrom/

2012-10-19 @ 12:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: