...helg...

Under helgen brukar silly season ta helg.
Den här helgen tar även jag helg. Eller delvis...
Jag har som ambition att varje dag skriva MINST 1 blogginlägg, men just nu sitter jag i köpenhamn, och bara njuter av god mat och god dricka. Blir inget runtringande, grävande eller annat här idag... Idag tar jag semester.
Dvs, detta blogginlägget handlar om att jag ej bloggar idag. Logiskt va?! ;)

Sent i morgon (lördag) kommer jag hem till sverige igen. Hoppas då jag kan bjuda mina läsare på ett vettigare inlägg. Det förtjänar ni!
För utan er läsare vore inte bloggen någonting!

Räknar inte med några större nyheter i morgon heller, men hoppas kunna komma med ett vettigt inlägg då.
Har några småsaker jag börjat rota i, annars får jag kasta upp någon skön krönika....

Ha det gott, det har jag!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Rusk

Köpenhamn är alltid trevligt.

2012-05-26 @ 01:37:18
Postat av: Jensa

geest jr till ik j20

2012-05-26 @ 12:17:07
Postat av: Tompa

Ha en skön helg Räkan, med mycket kall öl och

en massa härlig sol....

2012-05-26 @ 18:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: