Det där om hemsidan...

Det har varit en del kommentarer här på bloggen angående IK Oskarshamns nya webbplats.
Det som ni läsare tagit upp några gånger är att fliken "för media" inte går hela vägen ut i kanten.
Detta är någonting jag själv först inte hade märkt, och en liten detalj jag kan leva med.

Men å andra sidan, det är de där små detaljerna som ger mer proffesionellt intryck...

Men jag tänkte inte läga någon tid på att surra om en sådan - i min värld - liten sak, utan såg något annat idag.
Inför att IK Oskarshamn kom ut med sin nya webplats, tog jag en screenshot av den gamla, för att kunna jämföra det nya utseendet, och att minnas i framtiden hur det såg ut tidigare.

När jag då kikade på den gamla sidans utseende, då ser jag en rolig sak, som aldrig togs upp då - man hade samma problem även med den webbplatsen!
Titta till höger om "Sajt", den fliken går inte hela vägen ut, och istället är det en tom svart liten ruta...


Nu ser man ju nästan fram mot nästa gång IK Oskarshamn byter utseende på sin webbplats, kommer samma sak ske då?
Nu hoppas man ju nästan på det!
Men den dagen får gärna vänta, jag trivs bra med den nya hemsidan (förutom att jag saknar rullisterna i menyerna).

Detta inlägget var mest för kuriosa, och för att visa för er att detta tydligen inte är något nytt problem!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Julan

Går ju inte att läsa sidan på telefonen. Är ett större problem.

2012-05-31 @ 20:48:27
Postat av: Räkan

På Iphone fungerar det bra...

2012-05-31 @ 21:04:39
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: