Campingliv...

Jag är ute och campar denna helgen... Har inget internet, som det i stort sett skall vara när masn campar...
kunde tyvärr inte blogga igår, då inget internet fanns, och idag saknas internet nästintill hela tiden...

Fick en lucka nu, då täckningen flög upp. Men då man ej kunna följa aktiviteten eller kunnat ringa intressanta personer, har jag inget vettigt att komma med....

hopppas därför ni postar i kommentarsinlägget vad ni vill läsa om, gärna förslag på olika krönikor...

Kan annars nämna att powerplayerkampanjen är uppe i 55250kr nu. En hygglig summa, för att förstärka IK Oksarshamn på isen, men mer behövs!! Summan är lägre än vad den var vid samma tidpunkt förra året, så skyna in och anmäl er nu, så vi tillsammans kan utöka spelarbudgeten!!!

För att läsa mer om kampanjen, eller anmäla sig, klicka in er HÄR!

I skrivande stund är det bara 94 dagar och 18 timmar kvar innan säsongen startar!!
Nu är längtan tuff, så skriv gärna vad ni vill läsa om!! Gärna förslag på krönikor eller förslag på folk som skall intervjuas!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Erik

När är det man ska börja betala till Powerplayerkampanjen? Direkt eller är det i augusti eller vad?

2012-06-10 @ 10:57:01
Postat av: Räkan

Det är inte direkt... Inbetalningen startar i augusti eller september om jag ej missminner mig...

2012-06-11 @ 00:03:06
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: