Pappa Jadeland och BFS-TIFO!

Natten till nyårsafton blev Jadeland pappa igen.
Jag valde då att avvakta med grattulationerna fram till webbisbilden kom upp...
Men fail där av mig. Jadeland fick förvisso sin lilla Maya i bilen till sjukhuset, men det var ju inte i Västervik de var på väg till som jag först tänkte/trodde. Jag glömde att de firade nyår i Malmö.
Jadeland åkte till MAS, och de publicerar inte webbisbilder.
Därför vill jag nu passa på att grattulera pappa Jadeland och hans familj till nytillskottet!

* * * * *

Blue Front Support har senare tiden uppmärksammats medialt. Senast då för banderollen till Salo; "Nu är råttet mågat, tjockis".
Men historien slutar inte där. Det "lilla" scoopet till Oskarshamnstidningen att banderollen är såld till per Ledins pappa blev ett riksscoop!
Kul att supporterföreningen och TIFO-gruppens arbete uppmärksammas i rikspressen!

/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: