Kvällens match: IKO vs Troja online

För er som inte kör till Ljungby idag finns räddningar. Och i vanlig ordning listar jag här hur/var man kan följa matchen online.

• Matchen är TV-sänd. Viasat hockey sänder. För er som ej har kanalen kan man köpa sändningen HÄR!

• Oskarshamnstidningen liverapporterar, rapporteringen hittar ni HÄR!

• Den "trasiga" matchchatten hittar ni HÄR!

Hittar ni andra ställen som rapporterar, var inte rädda för att hjälpa varandra i kommentarsfältet!

Nu hoppar jag in i bilen, och kör till ljungby! Eftersom jag kör dit, och sedan hem igen dröjjer matchreferatet lite längre än vanligt, men det bör dyka upp här på bloggen innan midnatt.

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Rodden/NKPG

Nu kör vi över dom!!

2012-01-24 @ 17:27:19
Postat av: osse

Heja IKO!!!!!!!!

2012-01-24 @ 18:24:03
Postat av: KROSSA LEKSAND

http://www.youtube.com/watch?v=DOyn4rZcChc

2012-01-24 @ 22:24:12
Postat av: Rusk

Bra video.



Tjocka feeta Salo!

2012-01-25 @ 01:21:50
Postat av: Rusk

Jag har alltid gillat vår nya ishall och känt stolthet över denna. Efter att ha sett videon ovan och just besökt Sunnerbohov så känner jag behovet att påpeka detta. Vi har en mycket fin hall efter våra behov. Sunnerbohov och våra gamla hall är/var lador. Arena Oskarshamn är just en arena som jag älskar.

2012-01-25 @ 02:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: