Allsvensk podcast, från Oskarshamn...

Tobias Karlsson, Martin Persson och Johan Gyllensten startade igår upp projektet www.hapodcast.se.
Det hela är en ny sida, där killarna kommer göra podcastsändningar, rörande HockeyAllsvenskan.

Sidan lanserades i går, men pga av omständigheterna som hände föreningen då, och att jag ej hann lyssna igenom första avsninttet direkt, kunde jag ej skriva om det förens nu.

Alla 3 killarna sitter i Blue Front Support styrelse. Men detta är ett projekt utanför BFS. Sändningarna kommer vara mestadels Oskarshamnsinspirerande (det tackar jag för, då det är endast en klubb jag bryr mig om...), men sändningarna kommer handla om hela ligan i allmänhet.

Första pilotavsnittet ligger nu ute på sidan, och man har som målsättning att minst få ut en sändning i månaden.

Jag säger lycka till, till pionjärerna!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Tobias

Målsättningen är 1 i veckan. Kommer landa på minst 2-3 i månaden

2012-01-14 @ 00:03:59
Postat av: Rodden/NKPG

Jag tycker podden är super! Fortsätt!!

2012-01-14 @ 10:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: