Kvällens rysare på webben?!

Kan du inte ta dig till Arena Oskarshamn ikväll?!
Osis... ;)
Nä, det finns en räddning som bor i andra städer, eller måste vara hemma av någon anledning...
Då jag snart åker från Växjö till Arena Oskarshamn, måste jag skriva detta inlägget innan alla länkarna finns uppe. Hittar ni fler länkar som rapporterar, länka då gärna dit i kommentarerna!

• Oskarshamnstidningen rapporterar matchen, deras länk är inte uppe i skrivande stund, men brukar hittas HÄR!

• NA skall tydligen också ha någon rapportering, men i skrivande stund leder deras länk till rapporteringen till swehockey... Men om de uppdaterar någon bättre länk senare, kika då in HÄR!

• Everysport... Osäkert i skrivande stund om de har någon reporter på plats, men om de har det, hittar ni den rapporteringen HÄR!

• Cityradion liverapporterar hela matchen! Dock har jag ej hiittat någon stream, så vi i småland kan höra. Men om någon annan hittar, eller om du bor i Östra värmland, kan du lyssna på dem. Deras sida hittar ni HÄR!

• Sveriges Radio sänder hockeyextra, endast på webben. Ser du inte spelaren nedan, klicka då in dig HÄR!


Men hoppas vi syns och hörs i arenan ikväll! Nu gäller det!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Rodden/NKPG

Så otroligt dåligt att ingen av de som sänder via TV eller Webb (bild) ska sända matchen mellan IKO - BIK. Fast iofs så är väl Malmö - Mora lite mer intressantare rent generellt. Men men, nu får jag följa dramatiken via OT.se från Norrköping. NU tar vi dem IGEN, grabbar!

2012-02-29 @ 15:59:48
Postat av: Domarbasen

Bara för att det är en så viktig match så tillsätter jag den absolut bästa domaren vi har att tillgå i HA.



Shane Warshaw...

2012-02-29 @ 17:21:43
Postat av: Rodden/NKPG

Är det han som är så värdelös? Fy fan :S

2012-02-29 @ 18:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: