Presskonferensen: IKO vs Mora

Har tidigare fått mail mm, där det frågats om jag inte kan lägga ut presskonferenserna. Likaså idag, både via mail och twitter kom detta in...
 
Men jag brukar ej närvara på presskonferenserna, och filmklipp hittas/visas inte alltid...
Det är därför jag ej brukar ge den tjänsten... Men här är dagens:
 
 
Vill ni se fler presskonferenser tipsar därför om Daniel Svenssons blogg, fotografdaniel.blogspot.se, där han ibland lägger upp presskonferenserna...
Och många härliga bilder!
Kolla in bilderna från Moramatchen, många läckra bilder!
 
/Räkan

Kommentarer
Postat av: Kamelrytteriet

Kanon med PK'n här!

2012-12-09 @ 23:53:16
Postat av: ratmanloco

JAA, det tycker jag med !!! Snälla Räkan, försök åtminstone att hitta och lägga upp dessa PK:s efter varje match, ÄVEN om det varit bortamatch! Snälla, det e jävligt intressant att få höra tränarnas tankar och tycken efter matcherna.

ratmanloco

2012-12-10 @ 09:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: