Vinst i Gotland och den nya låten...

IK Oskarshamn slog Visby Roma med 4-2.
IKO hade ledningen med 4-0, men slappnade tydligen sedan av lite, och matchen kunde sluta 4-2 till IK Oskarshamn.

Jag har ej fått några fler rapporter från matchen, men målskyttar i IKO blev: Lofquist, V. Öhman, S. Öhman och Starkov.

Detta betyder att "Kaviar Sam" Lofquist gjort mål i alla 3 träningsmatcherna.
Victor Öhman gjorde sitt första mål i oskarshamnströjan.

* * * * *

För några dagar sedan slängde jag upp den nya IK-låten på youtube, och här på bloggen.
Nu har bolaget hört av sig, och ombett mig att plocka bort den låten. Mixen var ej klar, och man ville inte ha den omixade versionen ute.
Men de var vänliga nog att maila mig den "rätta" versionen, och lät mig publicera den.
För det otränade örat ingen större skillnad...
men jag ger er den korrekta varianten av låten här!



* * * * *

kl 13:00 spelar J20 avslutande cupmatchen i Ljungby. Intresset för liverapportering var lågt, och när jag pratade med de som har hand om pressläktaren idag, var det inte säkert jag kunde nyttja el och bredband där inne under söndagen...
Men jag kommer livetwittra från matchen.
http://twitter.com/slemklump är det som gäller för att hänga med där!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Tommy

Tyvärr tycker jag låten är ett sömnpiller.

2012-08-19 @ 10:39:54
Postat av: Stefan

Spela för fan inte den låten på hemmamatcherna, pinsamt skitdålig

2012-08-19 @ 18:44:46
Postat av: The One

Gör en bättre låt själva då, era bakåtsträvande otacksamma människor!

2012-08-20 @ 09:04:04
Postat av: Krille

Det är kul att någon försöker att göra en inmarschlåt men detta är tyvärr ett för dåligt försök på det..

Låten håller inte rakt igenom.. alldeles för mycket höjningar m.m.

T.ex vid höjningen runt 1.47 in i låten förstör hela låten i stort sett.

Tråkigt.. en inmarshlåt ska vara lugn rak igenom.

2012-08-20 @ 11:56:20
Postat av: Classes Lilla Blogg

jag har upptäckt din blogg via en vän på facebook som länkade på hennes sida, så nu har jag börjat kolla på din blogg i jämna mellanrum, för du har en fin fin blogg, kolla gärna min facebooksida om du vill https://www.facebook.com/pages/Classes-lilla-blogg/143702972315095

2012-08-20 @ 13:01:31
URL: http://classeslillablogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: