Ispremiären!

900 personer letade sig in i arena Oskarshamn denna sommarkvällen.
En mycket bra siffra, då silly season inte varit allt för galen i år.
Ja, det är ju så motsägelsefullt att alla önskar att behålla stommen år efter år. IKO brukar ej klara av detta, och det värvas. Värvningarna ökar intresset. Nu när man behåller stommen, blir silly lugnare. Jag trodde då att intresset skulle sjunka inför ispremiären, men 900 personer på plats visar att det är inte spelarna man hejar på, utan LAGET!
KUL!

Man passade på att presentera Linus Fernströms inlåning som helt klar idag!
Linus anländer på söndag...

Igår skrev jag att Björn Jonasson provspelar med IKO, men även Emil Vahlber provspelar med IKO några dagar!

Nyanlända Scandellla var snabbast på isen idag.
CJS var bäst på närskotten.
Matushkin vann straffläggningen.

Sportchefen Roger Jönsson meddelade idag att alla pengarna från kampanjen powerplayer ska gå till att utöka budgeten till ett nytt backförvärv!
Jag tycker det är bra att pengarna går till en specifik spelare, detta kan öka intresset för kampanjen.
Jag bryr mig inte, men det kan dock bli tokigt nu, då man utlovat rösträtt till vilken spelare som ska bli årets "powerplayer"...

Jag som ej kunde vara på plats idag tackar alla er läsare för all rapportering via twitter mm!!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Ohamnare

Scandella var verkligen snabb på rören, tror även Victor Svensson blir intressant. Kan bli väldigt bra detta ...

2012-08-03 @ 12:38:06
Postat av: Hans

Tror Oliver Bohm blir sista back in i truppen!

2012-08-05 @ 16:06:32
Postat av: krille

Själv så tror jag på Niklas Enberg.

2012-08-05 @ 23:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: