IKO förlorade mot KooKoo

IK Oskarshamn spelade träningsmatch i Nyköping, mot finska KooKoo.
Försäsongen fortsätter gå tungt, då man förlorade med 4-1.
Skotten blev 39-22 till KooKoo...
Målskytten i oskarshamn var Victor Svensson...

Noterbart är att IK Oskarshamn fick en utvisning när den 3:e perioden skulle börja, detta då man kom ut på isen försent...

* * * * *

En annan sak, som inte rör oskarshamn något vidare, men klart intressant att nämna. Olofström spelade mot Örebro idag. Under matchen blev det bråk. I Olofströms bås. Det var spelaren Przepiorka som började slåss med sin tränare, då han inte fick spela powerplay!

Prezpiorka togs till Olofström och sverige av Vår sportchef Roger Jönsson 2008. Efter besök i danmark värvade OIK tillbaks honom förra säsongen...

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Anonym

.....

2012-08-25 @ 17:25:35
Postat av: Jonas F

Nu börjar jag f****n bli förbannat irriterad. VAD sysslar IKO med??? Kan ju för faaan inte vinna en match ens, jag skiter i om det är träningsmatcher, IKO skall INTE förlora mot de lag man gjort hittills i år. SKANDAAAAAAAAAAAAAAAL!!!!!!!!!!!!!!!

2012-08-26 @ 08:01:20
Postat av: Bego

Säga vad man vill om killarna, de slår i alla fall inte på tränaren!!

2012-08-26 @ 09:48:19
Postat av: classes lilla blogg

vilken extremt häftig blogg du har, jag vill bara säga det att detta måste vara den bästa bloggen jag sett vad gäller flera aspekter, jag hoppas du förstår vilken underbar blogg du har....allt är så samspelt på bloggen...designen, inläggen mm....jag är riktigt imponerad....jag upptäckte din blogg av en vän på facebook, hoppas du gillar min blogg på facbook också, då syns du där så fler av mina vänner får syn på dig,dom är väldigt bloggintresserade.

https://www.facebook.com/pages/Classes-lilla-blogg/143702972315095

2012-08-26 @ 13:19:16
URL: http://classeslillablogg.wordpress.com
Postat av: johanna <3 ♫♪

Fin blogg :) Hoppas du haft en bra vecka.

Kram!

2012-08-26 @ 17:17:27
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej! Vill dy synas inför mina 200 unika besökare? Då kan du nu få en gratis länk. Endast det du behöver göra är att hjälpa mig att vinna. Läs mera här (direktlänk): http://blogofphoto.webblogg.se/2012/august/hjalp-mig-att-vinna.html#comment Jag ber jätte mycket om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer.

2012-08-26 @ 19:05:09
URL: http://blogofphoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: