Glad påsk!

Vill önska alla läsare en glad påsk!

Sedan kan jag inflika med en liten lustig sak... Jag tänkte första april ge er ett aprilskämt, men valde att avstå, då bloggen kan få ett oseriöst intryck, om man går ut med falska nyheter.
Men aprilskämtet jag planerade var att Dag Larsson var tillbaks i IK Oskarshamn, och att han skulle ta över Roger Jönssons jobb under sommaren...
Idag läser man i oskarshamnstidningen att just Dag Larsson ÄR tillbaka i IK Oskarshamn!
Som tur är inte i den omfattningen jag planerade att aprilluras om, utan som säljare.

Tror Dag Larsson är rätt man för det jobbet. Han kan föreningen, och känner till näringslivet. Han har ett spritt kontaktnät.
Lycka till Dag!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://eliteprospects.com/player.php?player=7274

ersättare till nybeck?

2012-04-05 @ 15:12:42
Postat av: Stefan

Bertilsson, Mylläri och Olsson lämnar enligt IK:s officiella sillysida.

2012-04-05 @ 19:58:01
Postat av: Anonym

micke larsson klar som ass tränare 1 år till enligt iko på hemsidan på sillysidan

2012-04-05 @ 20:54:09
Postat av: Håller med

Tror också att http://eliteprospects.com/player.php?player=7274 kunde vara en bra slitvarg i 3:e eller 4:e kedja

2012-04-06 @ 15:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: