Inför: Bofors - IK oskarshamn - SERIEPREMIÄR!

ÄNTLIGEN! nu är det dax igen för ishockey, och inga träningsmatcher, utan nu startar serien!
I morgon (lördagen den 16/9), drar vi till Bofors!

Jag kommer själv åka bussen upp, men tar ej datorn med mig. Detta innebär att det inte blir några tunga blogginlägg under lördagen.
Men jag bloggar troligen lite enkelt efter matchen via mobiltelefonen...

Annars kommer man kunna följa mig under lördagen på twitter... blir förhoppningsvis lite twittrande under resan och matchen. För det, följ mig på http://twitter.com/#!/slemklump.

Matchen skall annars onlinerapporteras via Bofors egna everysport, som ni hittar med ett klick HÄR!
Vet inte i skrivande stund om OT kör någon rapportering...

Kan dock glädjande berätta att agenten Niklas Granberg berättade idag att både Ryan och McGrath har fått alla papper klara från migrationsverket, och kan spela i morgon - till skillnad mot Leksands Hurtubise :)

Valdix kommer också vara tillbaks i laget i morgon! Dock så tvingas Troy avstå, då hans hjärnskada strular fortfarande...

Skall bli spännande att se hur detta nya IK Oskarshamn kommer spela nu i seriesammanhang. Förhoppningsvis kommer en annan inställning visas upp, men även 2 nya spelare i laget kommer visas upp! klart spännande!

Bofors är inte kända för att spela vacker hockey precis, men min magkänsla säger mig att IK oskarshamn tar seriepremiärvinsten.
Slutresultat? 3-5!

Och att Bofors spelar smågrisigt visade sig redan idag på deras träning - då enligt nwt.se, spelarna började slåss!
För Oskarshamns fördel, vore det ju faktist lite bra om det är lite osämja i laget inför drabbningen ;)

Hoppas vi syns i kattlandet i morgon

Mjau på er, nu är det färdiggullat med katterna - nu visar vi att det är VI som är bäst i Allsvenskan!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Andreas

Taggad som fan! Nu klär vi oss i blått och visar vilka vi är, FORZA IK!!

2011-09-16 @ 22:18:37
Postat av: bävern

En av Ik största genom tiderna lämnade oss igår Per Lyck uppmärksamma honom Räkan tror att han hängde 140-150 mål i Ik tröjan

2011-09-16 @ 23:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: