Info kring lördagens matcher...

På lördag möter IK Oskarshamn Örebro, men innan det spelar Tre Kronor Legends, mot legendarer från IK Oskarshamn.

Öltält okmmer vara utanför ishallen, och kommer vara öppet mellan 14:00-18:00 och 20:00-22:00. Grillmeny kommer också erbjudas i öltältet. Inget medlemskrav för öltältet...

Legendsmatchen kostar 50 kr, gratis för de mellan 0-19 år. Sittplats är gratis.
Inga säsongskort gäller under legendsmatchen.

Men just här hade jag lite fler frågor, då om matchen tex spelas 3x20 eller i annan form, tänkte särskilt på oss som skall äta på VIP:en på Lördag, att det blir stressigt... och om kombobiljetter, och vad som gäller för de med säsongskort.

Svaret: Legendsmatchen kommer spelas 3x15 minuter, och man hoppas matchen skall vara slut strax INNAN 17:00.
Efter matchen skall man tömma arenan, för att direkt därefter släppa på alla som vill se IKO-Örebro..

I mtt tycke: Inte den smartaste lösningen kanske, då jag är tveksam till om matchen är slut till 17:00. Sedan är det ett projekt att slussa ut alla människor, för att sedan slussa in dem igen...
Men hoppas och tror att IKO-folket har koll på läget ;)

Tack Martin för Svaren!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Ståplats

Bra sammanställd info!

2011-09-23 @ 10:49:00
Postat av: jannedikk

tror inte det kommer så många o kollar på legends matchen direkt, inget som lockar, inte för mej iaf, så tror inte de blir någon mini-"kaos" iaf när dom ska tömma hallen.

2011-09-23 @ 19:05:00
Postat av: Robin

Tråkigt att inte IKO själva går ut med hur det går till på ett bättre sätt.. Samtidigt e det för dålig reklam för legends matchen.. Personligen skiter ja fullständigt i vilka som spelar i tre kronor, däremot tycker jag att IK legends ser grymt spännande ut! Bara det att Robert Jönsson står i mål gör att jag vill dit! Vilken nostalgi! Synd för mej att jag har jobb i götet denna helg, legends + Örebro + mat i VIPen e något jag verkligen sett fram emot :(

2011-09-23 @ 19:32:21
Postat av: Räkan

Robin: man kan bli "sjuk" ;)

2011-09-23 @ 20:05:39
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: Robin

Räkan: tanken slog mej både 1och 2 ggr.. Men då jag har min närmsta chef på fb valde jag att låta bli.. :p

2011-09-23 @ 21:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: