För att öka tempen...

För att öka tempen inför morgondagens match, tänkte jag ta upp ett ämne, som var otroligt hett förra säsongen, men inget snack om det i år...
Conny Strömberg. En spelare som alla vill ha, men ingen klubb vill ha...

Conny är bekant med hur en fyllecell ser ut.

Conny är helt klart en av allsvenskans bästa poängmakare - genom tiderna.
Men alkoholen har ställt till det för honom och hans karriär.

Ikväll seglade jag in på hans sida, connystromberg.se, och märkte att den inte varit uppdaterad på ett tag...
Ett av de senaste inläggen av Conny handlar om antabus - kan läsas med ett klick HÄR!

Efter det inlägget har det i stort sett varit tyst.
Här har Conny chansen att skriva om den "rena" alkolisten, men väljer stället för att bli tyst... vad skall det innebära? Fyllecell i Oskarshamn igen?!

Nääää, nu tror jag Conny är proffsig nog för att undvika detta, men lek med tanken,
Vad händer då? Får han sparken igen, för att få nytt jobb i samma klubb 3 veckor senare igen? för vem vill sparka sin poängkung?! Frågan är om Conny sitter med triumfkorten, eller om föreningen gör det!

Hur eller hur, om bara några timmar kommer han till Oskarshamn - som har en ny pub. Den som bjuder Conny på en öl INNAN match, bjuder JAG på en öl efter matchen ;)
Skämt åsido - för jag hoppas ni alla tar detta inlägget rätt - Conny ÄR en bra spelare, men med det han gjort, upprepade gånger, då får han faktist tåla lite skoj. Jag hoppas publiken kan bidra i detta. Och jag hoppas och vet att Conny förstår det roliga i det hela!

Nog om det. Vad ville jag ha sagt?! vet inte, ville bara väcka upp en debatt som var het som eld förra säsongen, men som dött ut denna säsongen.

Nu tar vi Örebro!!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: mattias

Ser du inte Räkan att hans inlägg var skrivit den första april!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-09-24 @ 13:59:21
Postat av: Anonym

2011-09-24 @ 14:08:31
Postat av: Jonas

kan inte låta bli att kommentera detta inlägg:

- Det var det sämsta jävla skit jag läst på länge!

- Förbannat tramsligt, lägg ner!

2011-09-24 @ 14:10:19
Postat av: zemus

precis som Jonas säger tramsigt

2011-09-24 @ 14:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: