Supporterspelaren igång...

Upp till bevis Jeanette och Osse :)
Jo, för ni var de som i kommentarsfältet skrev att ni gärna skänker pengar, om en kampanj startar. nu är fallet så att man har dragit igång en sådan kampanj!

På IK Oskarshamns officiella sida kan man läsa mer om kampanjen, som IKO och Blue Front Support kört igång.

För endast 150 kr i 6 månader kan man bidra - eller mer om man vill.
Men för dessa slantar får man inte bara chansen att bidra till lagets spets, utan också en specialtryckt t-shirt, 2 plåtar till valfri match, plus att man är med i ett lotteri till 3 säsongsplåtar!
Ingen dålig investering tycker jag!
Bra/smart drag att locka med lite prylar till de som vill hjälpa till.

Jag tänker anmäla mig, och hoppas att ni alla andra också gör så!
Vänta inte heller med att anmäla er, då de ledande i föreningen snabbt kan se vilka extra pengar man kan få ihop!

Kul också att just detta snackats om på denna bloggen i några dagar nu, och nu händer det. Kul att vi kan påverka tillsammans, för en bättre framtid!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Klart jag ställer upp, har redan anmält mig :)

2011-05-12 @ 17:27:16
Postat av: fjodor

Jag kastade i 1000 pix men villkorade dom att Stefan P eller inga pengar, men det här kan också var ett smart drag Stefan P hemligt klar sen dra vi in extra kulor.

2011-05-12 @ 19:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: