Hur gick det för honom?

Jag har sagt upp viasat hockey (då de ändå aldrig sänder IKO.. blir billigare att köpa de fåtalet Oskarshamnsmatcher via pay per view), detta innebär att jag inte kunde se kvällens match som Danskarna spelade mot Tyskland... Någon som såg den, så skriv gärna i kommentarsfältet om hur många byten mm Poulsen fick göra idag!!
I skrivande stund pågår förlängning där hörde jag precis, men resultatet är ovesäntligt... som sagt var, skriv gärna en kommentar om hur Poulsen skötte sig och om/hur mycket istid han fick idag!

Kommentarer
Postat av: The One

Ingen speltid under ordinarie tid vartfall av vad jag kunde se. Sedan vet jag ej.

2011-05-07 @ 19:12:57
Postat av: Räkan

OK. Tack för informationen!

2011-05-07 @ 19:18:00
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: Ståplats

The One har rätt. Har också Viasat Hockey. Jag kunde heller inte se några byten för M. Poulsen. Danmark var dock bra och matchen var underhållande och intensiv.

2011-05-07 @ 20:04:52
Postat av: Anonym

nåt som händer i IKO ?, 2 veckor inget nytt..

2011-05-07 @ 20:17:52
Postat av: Quinn

Något för IKO?: http://www.eliteprospects.com/player.php?player=13616

2011-05-08 @ 00:29:58
Postat av: Sv. Quinn

Nja, tycker inte att han verkar tillräckligt bra för första- eller andrakedjan. Tror och hoppas att Jönsson är ute efter betydligt bättre spelare. När det gäller centerpositionen så är det spelare i Gråhns och Rynos kaliber som ska ersättas.

2011-05-08 @ 10:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: