Intervju: Steve Gunnarsson

Matchen mot Troja idag gjorde S. Gunnarsson i J20 ett kanonjobb. Jobbade, slet och åkte fortare än någon annan. Klart tongivande. Därför högg jag honom efter matchen för en intervju.
Blev dock en mycket kort intervju, då jag var lite stressad idag. Dessutom så har jag tappat bort några av mina anteckningar från intervjun....
Men här är det iallafall:

Startar som vanligt efter match; hur känns det?
Ah, det känns bra!

Hur är känslan nu efter denna kvalserievinsten?
Bra, men just nu hoppas jag bara på att vi kan gå upp i SuperElit. det är målet nu!
Hoppas många kommer och tittar på vår hemmamatch!

Hur skall ni fira detta?
Inte fira ännu! Nu skall vi åka hem och träna. Efter Björklöven, ja då hoppas jag vi får fira. hur det blir vet jag dock ej ännu...

Björklöven, något du sett eller vet om dem?
Ingen aning om hur deras lag ser ut eller hur de spelar. Men de kommer från en serie med högre tempo. Men på sist tiden (förutom deras kvalspel), har de åkt omkring och förlorat, så deras självförtroende är nog inte så stort nu. VI har bra självförtroende, och har allt att vinna!

Bästa hockeyrelaterade minne?
....svårt.... jag väntar fortfarande. Men hittils så måste det vara det här, med kvalseriesegern!

Tack för intervjun, och ett stort grattis!

/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: