Intervju med Mats Johansson i J20

Fick mig ett litet snack även idag med Mats Johansson, tränare i J20.

Vi börjar som man bör i en sportintervju, hur känns det?
Härlig känsla!!! Extra kul att dessa grabbar spelar positivt kval för tredje gången på 3 säsonger. Det har gått fort.

Björklöven står nu på tur. Tankar om det mötet?
För mig blir det nästan som att komma hem igen, då jag kommer uppifrån landet.
Vi har dock ingen koll alls på Björklöven, och hur de spelar. Men man kanske kan ringa någon av mina vänner där uppe och fråga. bara hoppas att de vill delge mig informationen då :)

Hur skall ni fira denna kvalvinst?
Det blir inget firande! I morgon är det träning igen. Vi är inte nöjda ännu.

Klart idag att J18 inte går upp i Elit...
Ja, synd. Men å andra sidan för J20 lite lämpligt. matchen J18 har kvar kan J20 spelarna som även spelar i J18 vila, och vara fullt redo för matcherna mot Björklöven.

Något mer du vill tilläga?
Vi har haft det tufft, för att i stort sett sedan jul har vi varit piskade att vinna allt, för att komma dit vi är idag. Bra av genomfört av grabbarna!

Slutligen, GRATTIS!
Tack! Hoppas nu det blir mycket folk på hemmamatchen mot Björklöven!

/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: