Grattis Växjö...

Känns lustigt en sådan här kväll... Plötsligt så ville jag se Växjö vinna. Både för att jag är imponerad över deras säsong, men också för att det vore kul för allsvenkan om MoDo trillade ur elitserien...

Växjö har efter kvällens match ett försprång på 6 poäng, för att nå elitserien. Och det är 9 poäng kvar att spela om... Växjö har dessutom Örebro, Rögle och Mora kvar att möta, dvs lagen från Allsvenskan...
Nu är Växjö väldigt nära elitserien, och jag kan inte annat än att grattulera till framgången.

I morgon (Torsdagen den 31/3) möts dessutom Tingsryd och Karlskrona, de lagen det står mellan i kvalserien till Allsvenskan - då jag ser Ljungby som klara...
Snart vet vi vilka lag som spelar i Allsvenskan nästa säsong!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Josef

Jag förstår hur du känner. Tycker också att det var

roligt att Växjö fick 2 pinnar tillslut.

Kommer sakna dom i serien dock då det är en bortamatch mindre och så känns det surt att inte få stå och skrika/hejja på IK i deras nya hall :)

2011-03-30 @ 22:16:36
Postat av: H

Hoppas på att KHK tar steget upp i Allsvenskan ! :)

2011-03-31 @ 13:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: