Bilder sökes!!

Söker nu bilder på BlueFrontSupport, från den gågna säsongen! Tänkte nämligen slänga upp en artikel om klacken och den nya supporterklubben här.
Helst bilder på de olika tifon som annordnats, men det går lika bra med "allmänna" klackbilder. Bilderna kan vara från både stora och små tifon mm, då texten kommer handla om skillnaderna mellan dessa, och om de som lägger ner tid, hjärta och pengar på detta!

Texten kommer också handla lite om den gamla supporterklubben, Moore Support, så jag tar gärna emot bilder från tifon mm som den supporterklubben annordnade!

"Krönikan" blir en liten form av jämförelse med vad som förändrats och vad som kan förändras mm. Men kommer mest lyfta det de olika supporterföreningarna gjort bra! Just därför jag söker tifobilder!

Sitter ni dessutom på bilder från Scaniaklacken, "promilleklacken" eller White Wings mfl, så tas dessa också tacksamt emot!

Maila bilderna till mig på: [email protected]
Skriv i mailet, eller döp bilderna till moore support respektive Blue Front support (eller annat klacknamn, som White Wings mfl).
Pga av rättigheter mm så skall inte bilderna vara googlade, utan era! mailade bilder ger sammtycke till publikation! Däremot så garanteras inte alla bilder att publiceras!

Och som sagt var, bilder på både "dåliga" och bra klackar/tifon eftersökes!

Så, alla ni som sitter på diverse klackbilder, maila dem till mig snarast!!
Enda regeln är att klacken skall vara en supporterklack till IK Oskarshamn!

Vore tacksam om alla bilderna vore mig tillhanda inom en vecka!
Vill ni ha erat namn/företag publicerat i sammband med bilden, skriv då också i mailet vad ni heter!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: H

När blir du klar med inlägget :) ?

2011-03-13 @ 15:07:24
Postat av: Räkan

inlägget är klart.. väntar bara på bilder för publikationen :) men jag har bara fått in 1 bild. Den bilden är på Moore Support.... skulle vilka ha in fler bilder först...

2011-03-13 @ 17:34:42
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: