Jensa bekräftad...

Jens Holmström blev tidigare idag bekräftad som ny målvakt till Leksands IF.
Lycka till Jensa... se nu till att vara på isen när vi möts!

Vd jag tycker om denna affären kan ni läsa i föregående inlägg. Men fortfarande lika ställd, vad har Salo sett i jensa, som ingen annan i hockeysverige ser?! Ok, socialt är jensa en skön glidare... men på isen? Och som elitidrottsman är det inte alltid positivt att vara en skön glidare (och prioritera TV-spelande före träning mm...).
Inte ens Leksandsfansen verkar nöjda med värvningen. De liksom jag är mycket tveksamma till denna värvning.

Nu till något märkligt. En slump? Knappast.
Det är endast vid 2 tillfällen sedan jag tog över bloggen som jag tvingats plocka bort några kommentarer. Första gången var när jag skrev om Salo, och hans tveksamma affärer. Då besökte Leksingar plötsligt bloggen, och några av dem hade fruktansvärt svårt att hålla diskussionen på en lämplig nivå.

Andra gången jag tvingats plocka bort en kommentar, det var idag. Och samma visa igen, från en leksandssupporter - eller supporter - enligt IP-adressen satt även denna "Leksing" i 08-land.
Men som sagt var, kul att bortasupportrar även hittar in på denna bloggen, men skriv i kommentarerna på ett någorlunda hyfsat sätt.
Inga personangrepp eller hot tolereras!

/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: