J20: Manuel Ågren lämnar...

Fick tidigare idag tipset av signaturen "erik" - tack föresten om tipset - om att Manuel Ågren lämnar för FBK.
Jag sökte bekräftelse idag, via Manuel Ågren själv, och visst tycks det stämma...

Manuel själv säger: "...det är i stort sett klart att jag lirar med Färjestad. Jag är uppe i Karlstad och kollar på lägenhet osv. Bara underskriften som fattas. Det lutar åt att det blir FBK kommande säsong".

Jag fick detta bekräftat tidigare idag, men kunde då inte lägga upp det på bloggen, nu rapporterara dessutom oskarshamnstidningen om samma sak; IKO tappar jättetalang...

Klart ett riktigt stort tapp för IK Oskarshamns J20, som redan lidit stora förluster!
Jag hoppas dock ha det klart i morgon med hur laget kommer att se ut, dvs vad som tillkommit för en liten bloggrapport...

Synd att manuel Ågren troligen väljer att lämna, men önskar honom all lycka i Färjestad!
Och ännu är inget påskrivet, så vi får hoppas att du inte hittar någon lägenhet manuel ;)
Skämt åsido, lycka till, och hoppas du en dag hittar "hem" igen!!

/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: