Trött på skiten

Skrev att jag inte kommer skriva så mycket längre men nu kan jag inte vara tyst längre.

Fan vad less jag e på IKO nu tycker de är så jävla tråkigt att man inte vågar vinna matcherna längre...vad är kampviljan och de som fanns i början???

Sen måste jag ifrågasätta Ivarsson också verkar som ingen gör det..men att sätta Holmström i mål efter 10 insläppta på 2 matcher ger väldigt konstiga signaler...nu gjorde han förvisso en hygglig match men som alltid en jävla massa puckar som studsar ut till höger o vänster...Jag har sagt de förr o säger det igen vi MÅSTE värva en bra målvakt om vi ska ta oss till PO.
Kanske dax att göra förändringar i laget också...Och de sista jag ska ifråga sätta vad är de med Stefan P lagets ledare..glaslirare??? spelar när de passar han själv?? Skadad varannan var tredje match de känns skumt.

Nä en rejäl uppryckning och mer info från styrelse vad som försigår i klubben tack.



Löjjan

Kommentarer
Postat av: Hogger

Steffe P verkar kosta mer än vad han smakar så att säga...

2011-01-07 @ 01:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: