Jag fick ett mail...

Fick idag ett mail av CG på OT som hävdade att mitt inlägg under rubriken "Nyhetstorka" var aningen felaktigt.
Det hela gäller angående Fagervall, där jag hävdade att han aldrig var erbjuden jobbet som sportchef, vilket OT hävdade... men så var ju inte fallet, dvs OT skrev att de pratat med honom, ej erbjudit honom tjänsten.
Små skillnader, men lika bra att gå ut korrekt! :) Rätt skall vara rätt.

Kul att du läser bloggen CG, och du liksom alla andra är välkomna att maila mig igen om något felaktigt dyker upp på bloggen, eller om ni har nyheter till bloggen!

Jag tar tacksamt emot pressmeddelanden eller annan information, för att hålla bloggen alert och vaken!
Alla tips är välkomna, men från privatpersoner ser jag helst att man har en källa till informationen. Jag vill inte florera förmycket med rykten mm, utan hålla bloggen till fakta. Det skall vara en snabb nyhetsportal, och kommunikationsväg mellan IKO och publiken!

Min mail är isåfall; [email protected]

/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: