IKO - Mora 4-1, Något hände i Växjö?!

Huuuu, nu så funkar det igen för laget.
Jag kunde inte uppleva matchen på plats, men underbart med ytterligare en 3-poängare!
Av rapporterna jag fått så gör dessutom IKO en riktigt bra match, särskilt Stefan P och Gibbs (håller ni inte med, skyll inte på mig, utan på rapportatörerna).
Lycka!
nu är vi på tåget va om topp 7 igen :)
Något hände i Växjö?!
Jo, och då menar jag skitresultatet den 9/1-2011, där vi fick smisk med hela 7-1 av lokalkonkurrenten. Innan matchen var vår kapten kritiserad av endel, för sin frånvaro, lagmoral och engagemang.
Men efter den matchen mitt i de småländska skogarna, när IKO blivit förnedrat resultatmässigt, letar sig kaptenen fram till de tillresta supportrarna. Han gör detta för att be om ursäkt för lagets prestation, och lovar bättring.
Kaptensansvar som heter duga!
Och visst fan höll han sitt ord. De sista matcherna har han gått i täten, lett laget! Visat hög arbetsmoral och verkligen alltid gett allt!
Tack Steffe P. Fortsätt så!
/Räkan

Kommentarer
Postat av: H

Även Troy, Flodqvist & Hagelin var riktigt bra !!

2011-01-18 @ 09:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: