En film till från Tingsrydsresan!

Jag har fortfarande rysningar från bortamatchen mot Tingsryd...
Fotograf Daniel svensson har på sin blogg lagt upp avslutningen med "Zigge-Zagge", filmat från pressläktaren.
Idag fick jag en film till skickad till mig, filmat framifrån, dvs från ena kanten av klacken!
Slängde upp den på youtube, så ni kan se den också!
Tyvärr glömde jag vrida bilden, så ni får vrida era huvuden, eller ställa er datorskärm på högkant ;)

Tack till Carl lidberg som filmade, och Pernilla Johansson, som skickade mig filmen!
Filmer och foton tas tacksamt mot från matcherna mm!

Andra filmer när klacken ropar in spelarna på isen, när de tackar och när de gör "sälen" har jag slängt upp på bloggens facebooksida.

/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: