Bloggen utvecklas, nu även på facebook!

Samhället förändras. Folk komunicerar mer över internet än med varandra. Jag har en målsättning att ständigt förbättra bloggen. Detta görs via komunikation med er läsare.

Den absoluta portalen är bloggen du just nu är inne och läser på: ikoskarshamn.blogg.se
Det är via bloggen jag slänger upp nyheter, fakta, krönikor eller annan text som förhoppningsvis berör dig!

För lite sedan skaffade jag twitter, där det visslas om tankar, eller rapporteras från matcher mm. Ibland länkar jag till nya blogguppdateringar via twitter.
   

Som vanlig om man har tips eller liknande kan man också maila mig på: [email protected]

Men nu till det senaste:
Bloggen har skaffat ett facebookkonto!
På denna sidan kommer INTE enskilda nyheter presenteras. Det som kommer göras är att länkas och tala om när bloggen blivit uppdaterad.
Också ett ställe att snabbt och lätt kunna ställa frågor eller tipsa bloggen om saker på!
Detta för att ni läsare snabbt skall kunna se när bloggen är uppdaterad och liknande.
Bara till att klicka på gillaknappen, som finns i detta inlägget eller på listen till höger →




Man behöver inte gilla bloggen för att trycka på gillaknappen! ;)
Trycker man där får man bara snabbare och fortlöpande information...

/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: