Inför: Leksand vs IK Oskarshamn

Ikväll möter IK Oskarshamn serierivalen Leksands IF på bortaplan, i en del av Clas Ohlson Cup.
Båda lagen har 2 förluster var i bagaget, och något av lagen kommer nu ta sin första "försäsongspoäng".

Sedan allt som hände i julas, och som hänt därefter med bland annat Salo, så har man särskilda känslor nuförtiden mot Leksand... jag hoppas IKO vinner sin första träningsmatch, jag hoppas Leksand förnedras, jag hoppas Salo får se vad det var han lämnade!
IK Oskarshamn har dock ont om backar, och har med sig Olofströmslånet, jag skrev om igår.
Målvakt ikväll blir Troy.

Matchen startar 19:30

Redan i morgon möter IK Oskarshamn Örebro (kl 16:00), och på Lördag möter IKO Västerås, kl 13:00.

Noterbart: I skrivande stund möts Örebro och Västerås, i Clas Ohlson Cup, och där leder Västerås med 4-0 in i halva matchen... träningsmatch förvisso, men något otippat faktist...

Matchen ikväll kan följas på everysport.
Nu tar vi ner Leksand på jorden i deras hemmahall!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: maier

IK leder med 2-1 i början av 3:e..

2011-08-18 @ 21:08:04
Postat av: Anonym

gött ! 4-1!, Hur var Rodman i denna match?

2011-08-18 @ 21:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: