Ryno

Trodde jag skulle få släppa glädjande besked ikväll... Men som det set ut nu så sticker Ryno Till MoDo...
Inget helt bekräftat ännu, men det verkar bli så, som det ser ut nu...

Enligt källorna jag hade om en en fet påsknyhet till Oskarshamnm, har jag hittils hamnat i en återvändsgränd. Jag har ej ringt upp sportchfen för de namnen jag ha hade fått till känna, pga sen tid på dygnet och osäkra uppgifter.
Nu visar de sig dessutom som att källorna jag hade var opålitligiga, eller rättare sagt, namnen som nämndes har valt andra klubbar...
Återkommer om/när det blir officiellt, eller jag har andra fakta.

Dock OM IKO tappar Ryno, så blir det ingen lätt pjäs att ersätta. Särskilt då man inte får någon ersättniing för honom...

OK, detta är nog inget schockbesked för IKO, då Ryno enligt uppgift blev ledsen, då IKO tydligen höll hårt i honom - men spelare som han växer inte på träd...
Å andra sidan, kanse bättre att släppa en spelare till eliten som inte har hjärta nog att spela i Oskarshamn...

Hur eller hur, OM IKO tappar Ryno så blir det tungt. Inte bara för själva Rynotappet, utan för de spelare som ännu inte kritat på för nästa säsong... nu blir det svårare att hålla dem kvar i klubben, såvidare de inte var ute efter hans position....

Men som sagt var, inget officiellt klart med Ryno till MoDo just nu. Undrar vad han får för roll där, om han går till dem?! Tror inte de sätter honom som första eller ansracenter... Går man den vägen så slutar det ofta med fiasko... Ryno om någon vet... OK fel att kalla det fiasko, men sist Ryno var i eliten, så yckades han inte som i allsvenskan. Skall Ryno lyckas i eliten, så bör det vara som en utpräglad målgörare och center, vilket jag har svårt att se att han får nu... visserligen, MoDo tappar lite spelare mm, men inte som ger Ryno den öppning han behöver...
Återkommer om/när det bli klart.
Innan dess så är han en del av iko!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mikael Lidhammar är klar för IKO om jag fattat allt rätt. något positivt iaf

2011-04-23 @ 10:53:19
Postat av: Matilda

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-08 @ 11:32:17
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: