Tingsryd - IK slut 1-2

Efter första perioden står det 0-0 mellan tingsryd och IK. Vi ska tydligen haft övertaget i början av perioden. Hade även en ramträff inom en minut. Den nya backen Joonas Rönnberg drog på sig en utvisning och efter det ska taif ha tagit över matchen.

IK spelar också ett dåligt PP-spel medan taif var lite vassare i just den spelformen.

Jimmy Danielsson vaktar kassen

skott efter första perioden: 13-12 till Tingsryd

--------------------------------------------

1-1 efter period nummer två. Guter målade och Mylläri och Hagelin passade.
Målet kom i Powerplay.

Denna gång är det IK som kommer igång efter halva perioden.

Tyvärr får vi starta tredje perioden med en man mindre då Ragnar karlsson sitter i utvisningsbåset för tripping.

Tingsryd gjorde första målet.

skott i andra: 6-8 til IK

totalt: 19-20

-------------------------------------------

Just nu 1-2 till IK efter två min i tredje, Stefan Gråhns målade och Stefan P passade.

tio min kvar på tredje

Danielsson verkar göra en bra match. Plockade nyss ett bra skott.

ca 7min kvar

Ryno spelar inte

Powerplay

1min kvar spel i taif:s zon

46sek kvar. teckning i IK:s zon Taif har tagit ut målvakt + timeout

SLUT!!! SEGER!!

uppdaterat senast 21:08

läs om matchen på http://taif.nu eller http://ikoskarshamn.se

//Robin

Kommentarer
Postat av: Andreas

Alltid skönt med seger !

2010-09-01 @ 22:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: