rättvis förlust

kan man säga så? rättvis förlust?

Hur som så tycker inte jag att det var orättvist igår. Malmö var bättre än oss. De krigade till sig tre poäng. Första perioden var dock riktigt bra av IK och hade vi fått in en puck där hade det nog sett lite annorlunda ut. Men malmö kommer in som ett helt nytt lag i andra och gjorde ett mål.

Tredje var väl lite mer jämn men ändå ett övertag från Malmös sida och det är inte helt ologiskt att det faktiskt blir 2-0 där. Förstår dock inte vart markeringen var på 2-0 målet. Helt otagbart för Holmström.

I övrigt tycker jag inte att det bjöds på någon jätte underhållning i Arena Oskarshamn. Men vad vet jag. Kan ha varit för att jag var halv krasslig och tittade på en riktigt dålig webbsändning..

Men vi ska inte deppa ner oss för det här. Vi har ett gäng tuffa matcher framför oss nu, precis som i början av säsongen! Nu kör vi!

Det som verkligen höjjer kvällen är att publikrekordet slogs! Mycket bra!! 3265 imponerande!!!


//Robin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: