Match ikväll

Ser ut att bli minst 10pers i Borås ikväll. Senast vi spelade seriematch där var vi två.. så jag är grymt nöjd.

Intressant match ikväll då Anton Persson äntligen är tillbaka. Han har kört för fullt nu på träningarna även när det gäller närkamper så han bör vara ok. Även om han säger att axeln är lite stel.

Tobbe Holm spelar ikväll för Västervik. Ska bli väldigt intressant att höra hur det går för honom där ikväll och två matcher framåt. Hjärtat vill ju att Tobbe ska få stanna i IK men konkurrensen är väldigt hög och han har hittils inte varit tillräckligt bra..

En stor eloge till de supportrar som åker från Oskarshamn ikväll. Det är ändå en liten bit att köra men jag är grymt imponerad. En annan som tyvärr är bosatt i Göteborg har som plikt att komma på matchen!

//Robin

Kommentarer
Postat av: Rusk

Jag skäms att säga det men jag var i Karlskrona. Tobbe Holm söög. Osynlig! Jag hade inte planerat att hamna där utan tänkte sitta vid datorn men fick en inbjudan att hänga med, kabong*.. Men stod/satt bara och skämdes över att inte åkt de extra tio milen till Borås när smsen ramlade in om segern.

2010-10-07 @ 01:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: