inte imponerad

Matchen mellan Vita Hästen och Tingsryd är precis slut.

Såg den live på datorn för 119!!! spänn sjuka pengar och riktigt dålig kvalité!

Var väl egentligen inte något slarvigt spel men det såg långsamt och trögt ut. Väldigt mycket Powerplay som verkligen va riktigt dåligt. Speciellt från Tingsryds sida. Nej när jag såg den här matchen så blir jag inte lika nervös längre. Spelar IK som de ska och är riktigt taggade, ja då ska vi bara vinna. Kanske inte enkelt men nästintill.

Vita Hästen vann förövrigt 2-1. Totalt hade Tingsryd spel 5mot3 i 2min och 13sek men lyckades inte göra ett enda mål i PP. Bedrövligt!

Nybro leder i detta nu med 4-0 efter 1period. skönt o slippa åka upp till Kiruna tycker jag. Dock får vi nog åka upp och möta Asplöven..

//Robin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg upp dom som gick vidare istället !

2010-03-13 @ 21:07:30
Postat av: Robin

inte så lätt när inget lag gått vidare än. Dock skule jag bli väldigt chockad om Nybro inte går vidare..

2010-03-13 @ 22:31:00
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: