Betygsättning av spelartruppen 09-10

Jag vet att sässongen inte är slut på något sätt, men tänkte i brist på annat att skriva om ge mig på en betygsbedömning från min synvinkel på nästan samtliga spelare som gjort någon match i IKO denna sässong.

Tar ett nummersystem som är följande.


1. Totalt värdelös.
2.Absolut inte godkänt.
3 Okej men hade förväntat mig mer.
4 Bra.
5 Riktigt jävla bra.

Betygsättningen sker individuellt utifrån vad jag hade förväntat mig av varje spelare. Jag bedömmer också spelarna utifrån de matcher jag sett dom spelat med IKO.


Johan Sjödell Wiklander 4.
Nicklas Jadeland. 3
Lukas Eriksson. 4
Anton Persson. 4
Tovo Suursoo. 3
Petri Tähtisalo. 4
Oscar Andersson.3
Justin Cox. 3
Ragnar Karlsson. 2
Daniel Ljungkvist. 3
Johan Pettersson. 2
Mattias Guter. 3
Dennis Bozic. 2
Joakim Hagelin. 4
Christofer Löfberg. 2
Rasmus Olheden. 2
Jonathan Zion. 3
Johan Linnander. 4
Alexander Johannson. 2
Kristoffer Jonson. 3
Viktor Ekbom. 5
Linus Morin. 2
Jonas lennartson. 3
Oscar Fantenberg. 4
Chris Nybeck. 3
Kim Lennhammer. 4
Mattias Hellström. 2
Jim Nordh. 2

David Rautio. 5
Axel Brage. 3


Tommy Salo. 1
Michael Larsson. 4
Lenny Eriksson. 3

// Löjjan

Kommentarer
Postat av: Red and blue

Kristoffer Löfberg var den enda som våga stå upp ikväll och ta en fight. Tyder på hjärta och jävlar anamma. Att 600 pers kan skapa sån stämning/tryck värmer inför kvalet. Nu är jag inte orolig längre. Alla till klacken!

2010-03-03 @ 21:44:21
Postat av: Andreas

Synd bara att han fick stryk :/

Hoppas att alla kommer till klacken, vi får väl se.

Men helt rätt att ta en fight och visa att man i alla fall vill !

2010-03-03 @ 22:06:22
Postat av: osse

Oscar Andersson stod också upp och tog en fight,

helt rätt.

2010-03-03 @ 22:51:52
Postat av: J.J.

Ack Ack Ack IK-pack!

Ses i ettan:D

2010-03-04 @ 15:48:05
Postat av: NIF

Två matcher ifrån de mötet jag väntat på hela säsongen.. NIF kmr krossa lilla åskeeshamn me lemmy i båset i spagetti ben ojojoj

2010-03-08 @ 23:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: