visa hjärta

Fy helvete va dåligt det va idag.

Jag kan inte för mitt liv tänka mej att man går ut till en hockeymatch och ger upp på förhand.. Men ibland kan man fan undra.. idag var det nog den sämsta matchen för säsongen.

Visst vi släppte 5mål på en period mot Växjö men idag va vi ju totalt under isen!!

Ett jävla snack om att det är så "bra stämning i laget" "härligt go" vafan!! Det märks ju inte direkt på isen.. sluta upp med ryggdunkningarna nu och bli lite förbannade. Bli förbannad om någon missar en pass eller tappar pucken på blå.. Nu är det precis som att det är helt ok! "det gör inget, det är lugnt" "vi tar det nästa gång" "upp med hakan gubbar"... så jävla trött på det snacket nu.

Jag undrar vad som hände i pausen mellan andra och tredje.. satt de o tänkte på vad de skulle göra efter matchen.. "kanske ska ta en pizza ikväll?, vilka är på?!" fy fan säger ja bara. Under all kritik idag! Borås var det klart bättre laget och förtjänade att vinna..

Besviken är bara förnamnet ikväll, vissa tycker säkert att jag är en idiot och "spela bättre själv då" eller "vi är inte bättre än såhär"... sånna kommentarer tänker jag inte ens lyssna på.

Jag får inte betalt för att spela hockey, eller skriva i den här bloggen eller gå på matcherna eller köpa halsduk, mössa, tröja och gud vet vad! Men killarna på isen har fan betalt för att spela hockey och vi vet allihopa att vi är bättre än det vi visade idag... går inte att gå runt och vänta på att det ska lossna. Fan varje spelare borde ransaka sig själv och verkligne bevisa för sig själv att man kan bättre.

Hör jag någon säga att vi faktiskt spelade bra den här matchen eller att "vi va ju nära" ja då tänker jag nog strypa den personen. För ikväll var det inga "små marginaler" eller "väldigt nära att vi gjorde mål i läget innan" Idag åkte vi på ren jävla stryk. Ta det som män och gå in och krossa nästa lag! Jag är förbannad!

//Robin

Kommentarer
Postat av: zemus

helt rätt Robin håller med till 100

gör ont i ikhjärtat när de känns som spelarna skiter i hur de går...

2010-01-06 @ 22:26:01
Postat av: Löjan

Kunde inte sagt det bättre själv.

2010-01-07 @ 10:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: