sista matchen

På Onsdag är det sista matchen för mej den här säsongen som boende i Oskarshamn.

Vågar man ens hoppas på vinst?.. känns nödvändigt i det läge vi är i nu.

Flyttar på fredag morgon. visst hade jag kunnat vänta tills på lördag för att se fredagsmatchen också, men nu blev det inte så.

Om ni missade tv4sporten i söndags så är det värt att se igen. Vår allas favorit Tobbe Holm var med.!

Kan inte sluta tänka på matchen på Onsdag, känns så sjukt viktigt. Hoppas som sagt att det blev ett fall framåt nu efter Leksands matchen, tyvärr tror jag inte det så vi inte fick belöning för vårt slit.

Har även svårt att acceptera Borås matchen, snacka om att inte vara med på banan.. suck!

Glömt att ge beröm till Viktor Ekbom som var klart bäste back mot Leksand.. shiit vad han har utvecklats!! sen tyckte jag.. som har Oskarshamns ögon att det var spelare i målgården vid 4-2 målet.  Men, det är vad jag tycker. Ingen protesterade så jag har nog fel som vanligt =P

//Robin

Kommentarer
Postat av: löjan

Jag tycker Johan Pettersson är alldeles för ynklig framför eget mål vid 4-2 målet...kolla igen får ni se fy fan...

2010-01-12 @ 08:33:51
Postat av: Nils

Tycker Johan har varit alldeles för klen i egen zonunder precis hela året. Hade betydligt högre förväntningar när det gällde han. Men han är inte den enda som har gjort mig besviken. Tycker inte IKs spelar förtjänar en publik siffra över 50 pers per match. Skippa Mr fystränare och skaffa in en mental coach istället. Fast det är väl alla ik:s proffsiga spelare för duktiga för och klarar sig utan den hjälpen. Fan en spark i "rumpan" skulle alla ha så dom skärper sig. Tror och hoppas att det kommer bli bra om nu Benny får ta på sig att värva spelare. Kan man locka hit spelare som vi hade 04/05 så är man bra, även om vår status var lite bättre då med både tränare och pengar gentemot andra klubbar.

2010-01-12 @ 11:06:16
Postat av: Magne

Synd ni valde att stå bakom mål?! Annars hade vi kanske kunnat mobilisera oss tidigare och hejat fram IK till ett bättre resultat i första då vi endast var sex pers. (I andra var vi åtta) Ni får självfallet stå var ni vill men när vi aldrig kan räkna med att "klackfolk" kommer från start eller inte alls från match till match då blir det inte mycket bättre. Tyvärr!

2010-01-13 @ 22:33:46
Postat av: Robin

Jag förstår din synpunkt Mange, Igår stod jag med dom jag alltid stått med under alla dessa år jag vart på hockey. Samtliga i vår trio vill tyvärr inte stå vid "klacken" så idag fick jag backa undan trots att jag hellre står i ert hörn. Visst jag har en egen vilja men så fick det bli den här gången iallafall.



//Robin

2010-01-14 @ 11:44:07
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: