på plats även ikväll!

Jag är på plats även ikväll!! Skulle egentligen tagit mitt pick o pack o dra till Göteborg imorse, så blev inte fallet.

Blev lite strul här hemma, med diverse sjukhus besök så jag känner att det inte är läge att dra till Götet redan ikväll.

Funderat länge på om jag verkligen ska gå, men läste precis löjjans senste inlägg och kan bara hålla med honom.

Ska gå ikväll, inte med hopp om att IK ska vinna för det känns nästan omöjligt, utan att få se de spela utan press och som sagt ställa in sig på kval så det inte blir en chock.

Älska IK Oskarshamn, nu blir det pizza o sen match! Måtte vi stanna kvar i denna serie!

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: