oroande känsla

Nu finns det inga mer förhoppningar. Det är nu dags att inse. Vi spelar i en kvalserie.

Ställ in er på det nu IKO!!

Ja e bara så jävla orolig just nu, tänk om det går åt helvete och vi åker ut.. vafan händer då?!

Blir nervös när man hör om att spelare är klara för nya klubbar.

Guter har varit och tittat på Vita Hästen, samtidigt som de fört en dialog.
Mjölby har gjort kontrakt med en Vita hästen forward.
Vita Hästen är ute efter en allsvensk forward.
Guter gjorde succé i Hästen ifjol..

Om inte jag minns helt fel så har Guter skrivit på ett 2års kontrakt med IK, vad som händer om vi åker ur vet ja dock inte. Men mitt i säsongen borde väl bli jävligt dyrt för Hästen? eller?

MEN jag vet iallafall att jag gärna ser Guter i vårt avbytarbås än Vita Hästens avbytarbås i ett kval senare i vår.

Signar spelarna för nya klubbar nu? i smyg?.. skiter de i IK Oskarshamn nu?

Oavsett om vi åker ut eller inte så kommer det bli en ordentlig nystart inför nästa säsong.

Jag hoppas bara att denna nystart har sin början i HockeyAllsvenskan och inte i div1

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: