Nytt år, andra förutsättningar

Äntligen är det 2010.!

Nu lägger vi 2009 bakom oss och blickar endast framåt.

Under 2010 ska jag:
- flytta tillbaka till Göteborg
- åka till Thailand
- bevittna fler bortamatcher
- bevittna färre hemmamatcher
- åka till fjällen

Under 2010 ska IKO:
- klara av negativtkval
- klara elitlicensen
- behålla stommen i laget till nästa säsong
- förlora försäsongsmatcher
- vinna fler seriematcher
- ha realistiska mål
- ta hit Tobbe Holm

Jag ska som sagt flytta snart.. 14:e Januari eller något får det bli. Då kommer jag inte alls ha samma möjlighet att skriva om matcher som vi spelat. Kommer inte kunna ha så mycket åsikter om lagets prestation. Men detta kommer förhoppningsvis lösa sig.

Jag ska även till Thailand iår. På sämsta tänkbara tidpunkt. De två första veckorna i April.. hamnar vi i en kvalserie så kommer den spelas under delar av min Thailand period.. Åker vi ur så är hela jävla resan förstörd.

Men nu ska vi somsagt blicka framåt!!!

Kul att en lakej har skrivit en kommentar, personligenhar jag inget emot att folk skriver att vi är ett soplag och kommer åka ur.. att vi ska hällsa till TAIF och bla bla bla.. Jag var nämligen precis likadan ifjol när vi var i Nybro och sjöng "Nybro åker ur iår".. är förvånad över att vi inte hört den ramsan riktigt än =)

Angående matchen så tycker jag att det var en riktigt konstig match.. Första perren hade Lakers en sjuk utdelning och det var nog ingen som på allvar trodde att vi skulle vända.

Tycker att det kändes positivt att så mycket folk ändå peppade sitt lag när dom väl spelade bra... igen.

Clownerna på bortastå har jag inte ett skit emot. De gör sitt jobb men inte mycket mer. Men de hade ju kunnat vara så sjukt mycket bättre om verkligen alla sjöng med.. men det är ju så det är. De är en familjeklack och kommer så alltid att vara. Hade jag fått välja hade jag hellre haft en klack som Rögle =).. men nu har vi knappt någonting. Vi har några eldsjälar som verkligen vill. Dock är det svårt när laget spelar som de gör att verkligen starta upp något nytt.

Gott Nytt år på er alla!! Hejja Sjödell-Wiklander!

//Robin

Kommentarer
Postat av: clownen

Varför ska alla sjunga mot O-hamn de som sjunger utklassar ju O-hamns trumma oc 10personer klack

2010-01-02 @ 18:58:59
Postat av: Robin

likadant vilket lag ni än möter.. men säger inte att ni är dåliga eller något sådant.. Bara en personlig åsikt och ja.. ni utklassade oss trotts att inte alla sjöng i er klack.. applåder =)

2010-01-03 @ 01:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: