Ny skribent på bloggen

Tjena

Löjjan här eller Christoffer heter jag egentligen men dom flesta känner mig som löjjan.
Jag har följ IKO under ca 15 års tid.
Har sett laget på bortaplan mot samtliga lag i allsvenskan plus ett antal som åkt ur o in i allsvenskan med.
Jag har lovat Robin att hjälpa honom och skriva lite här när han nu flyttar och inte kommer kunna se lika mycket hockey längre.

Gällande IKO denna sässong så har jag efter gårdagens match ställt in mig helt och hållet på att de blir kval nedåt i år.
Egentligen har jag varit införstådd med det en längre tid men igår blev det så defintivt.

Jag är så fruktansvärt besviken på mitt kära lag.
Faktorer till varför denna säsong varit så urusel som den faktiskt varit är många allt från ledning till spelare bär ansvaret.

Det finns så mycket som man hade kunnat ändra på och göra annorlunda men vad vet jag, jag är ju bara en supporter.

Återkommer med ett längre inlägg senare kanske idag kanske i morgon.

// Löjjan

Kommentarer
Postat av: Materialaren

Hahaha, skriv nått då löjjan för helvete!

2010-01-15 @ 09:53:53
Postat av: Ruskprick

För helvete Löjjan!

2010-01-15 @ 13:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: